2013. július 27., szombat

~1. fejezet 8.rész~

Sziasztok!
A szünetet felfüggesztettem, ezért itt az új rész :) Komikat kérek
xoxo


*Rosalie Nereg*
 
 
 
Sikitani tudtam volna örömömben. Kibékültem Harry-vel. Annyira boldog voltam. Az ételt táncolva tálaltam, ami szerintem kicsit hülyén nézett ki. De nem látta senki...remélem.
Mikor a tálalás meg volt, kimentem, és megálltam a medence szélén. A fiúk meglehetősen jó elvoltak a vizben. Örömmel konstáltam, hogy Harry is velük van. Neki tűnt fel előszőr, hogy őket nézem. Vagyis csak egy szeméjt néztem. Mégpedig Harry-t. De csak azért, mert nagyon hálás voltam neki. Hogy miért? Azért, mert Ő végre elnézést kért, és igy nem kellett tovább őrlődnöm.
Tapsoltam kettőt, mire mindenki rám figyelt.
-Menjetek, és öltözzetel fel, és gyertek az asztalhoz.-mondtam.
Úgy is tettek, ahogy kértem. Niall, vagy ki is a szőkeség, egyből kipattant, és berohant a házba. Én csak értetlenül néztem utána.
-Ezt szokd meg. Ha csak a konyha vagy a kaja szóbajön, akkor egyből ott terem, és szót fogad.-szállt ki Liam is.
-Akkor olyan, mint a kutyák?-kérdeztem mosolyogva.
-Fogalmazhatunk igy is-mászott ki Zayn is.
Harry és Louis is kipattant, és bement. Én már egyből a konyhába mentem, és vártam őket. Nem sokára megjelent Niall szőke buksija az ajtóban. Beleszomatolt a levegőbe, és leült az asztalhoz. Már fogta volna meg a villát, mikor rászóltam:
-Nono, Niall megvárjuk a többieket.
-De...
-Nincs!
Leejtette az ezköszt, és durcásan összefonyta a kezeit a mellkasán. Én csak jót mosolyogtam rajta, majd odaléptem hozzá, és megpaskoltam a fejét...
-Jó kis kutya vagy-...ezekkel a szavakkal.
Ő csak értetlenül meredt rám, mire vállat vontam. Ekkor jöttek meg a többiek.
-Rosalie! Nem tudnál még egy személyre teriteni? Most telefonált Danielle, hogy ő is átjönne.-ült le Liam, és közben rám pillantott.
Válaszul csak bólintottam, és a tűzhelyhez léptem. Leemeltem az edényekről a fedőt, és előhalásztam egy tányért, majd tálaltam. Leraktam az asztalra, és vártam. Hamarosan csangőszó ütötte meg a fülemet. Liam felpattant, és kiviharzott.
Hamarosan egy gyönyörű lánnyal tért vissza, akinek a haja hullámos loknikban omlott a vállára, és mogyoróbarna szamei voltak. Az alkata alapján táncosként képzeltem el.
 
 image
 
Nagyon szép volt. El sem tudtam képzelni nála szebbet.
-Szia!-lépett hozzám.-Danielle vagyok, Liam barátnője.
-Szia! Rosalie.-emeltem rá a tekintetem.
A pár szavas beszélgetésünk után leült, és a kezébe vette az evőezközét. Én is leültem, és ugyan úgy tettem.
Tiz percig semmi már nem hallatszott, mint az evőezközök csörömpölése, és Niall rágása. Annyira jó volt látni a társaságot. Eddig mindenki nagyon jófejnek tűnt. Harry-vel igaz voltak konfliktusaink, de már megoldódtak. Mikor végeztünk az evéssel, akkor felálltam, hogy elmosogassak, de Liam visszanyomott.
-Most én mosogatok!
Az én állam koppant egyet a padlón. Azt hittem, hogy ebben a házban ilyen nincs.
-Gyere csajszi, addig én körbe vezetlek!-állt fel Zayn, és intett, hogy kövessem. Én kötelesség tudóan mentem utána. Először az emeletet néztünk meg.
Először az én szobámba mentünk, ahol a fehér, és a kék volt az úr.
 
 
Aztán a szomszédos szobába mentünk, ahol a barna, a fehér és a fekete volt az úr.
-Ez Liam szobája.-tájékoztatott Zayn. Majd mentünk is tovább. A soron következőben a krémszin és a narancs sárga uralkodott.
-Ez az én szobám-állt meg Zayn. Én benéztem és mentünk is tovább.
A következő szoba fekete volt. Nekem tetszett.
-Ez Harry birodalma-mosolygott sunyin Zayn, majd még hozzátette:-remélem az ágy majd birja.
Mondanom se kell, szép cékla szinem lett.
A soron következő helyiség fehér, és arany szinben pompázott. A szám is tátva maradt.
 

-Ez Niall rezidenciája.

 

-Ez pedig Louis szobája.-nyitott be az utolsóba ezen az oldalon. A szobák után következtek a fürdők. Három volt egymás mellett. Aztán jött egy terem, mindenféle dijakkal tömve, aztán jött egy kisebb stúdió, ahol Zayn tudósitása szerint dalokat szoktak irni. 
Utána lementünk a lépcsőn, és bementünk a nappaliba. az is nagyon mesés volt.
Egy óriási bőr kanapé volt, vele szemben egy TV. Az egész barna, és krém szinű volt.

Utána jött még kettő fürdő, és mentünk is le. Az alagsorban volt egy hatalmas medence. Előre féltem, hogy mi lesz, ha engem bekényszeritenek. A medence körül oszlopok voltak.

 
Aztán elérkeztünk az utolsó állomáshoz. Egy konditerem volt. Már értem, miért volt olyan erős Harry szoritása.
Mikor körbejártuk a házat, visszatértünk a nappaliba a többiekhez. Leültem Harry mellé, és kapargatni kezdtem a körömlakkot. A fiúk valamiről elmélyülten csevegtek. Én nem nagyon szótam bele. Jobb volt inkább csendben maradni. Annyira jó volt együtt látni a társaságot. Igy még nem voltam köztük. Ekkora összhangban nem láttam még őket. Mindenki csevegett, és Harry evett. Nem tudom honnan, de előkerült egy kutya, ami Harry mellé telepedve csorgatta a nyálát az ételre. Annyira cukik voltak együtt, hogy muszály volt lekapnom őket.
 









Hazza észrevette, de nem csinált semmit. Amint kész lett a kép, felraktam Twitterre, és vigyorogtam, mint egy idióta.
Pár perce volt csak fennt a kép, de máris rengeteg követés és RT érkezett. Üzeneteket is kaptam. A nagyja utálkozó volt, de nem érdekelt. Itt voltam velük, és ennyi elég volt. Él sem olvastam minden üzit. leültem Harry mellé  és dögönyözni kezdtem a kutyát. Tetszett neki, mert arcon nyalt. Az egész arcomat vastagon fedte a kutyanyál, és nekem ez nem nagyon tetszett. Gyorsan áthajoltam az állat felett és Harry-be dörgölőztem, minek hatására lejött rólam a nyál. Harry rámnézett, felvonta a szemöldökét, majd mikor a pólójra mutattam, leesett neki. Lerakta a tányérját, és felkapott. Lerohant velem a medencéhez, és egyszerűen beledobott. Mikor a felszinre úsztam, le tudtam volna nyakazni. Nem volt másik ruhám, ez a majom meg ezt is eláztatta. Kisétáltam a vizből, és megálltam Harry előtt. Széttártam a kezeimet ölelésre várva, de csak nézett rám hülyén. Nem vártam tovább, csak belelöktem a vizbe. Szegény egy ideig nem tudta hol van, és nem is jött fel a felszinre. Kezdtem frászt kapni hogy kinyirtam de nem.

 
Kiült a medence szélére, és kirázta a haját az arcából, majd felnézett rám, és a lában után nyúlt...

4 megjegyzés:

  1. Szia, már nagyon várom a folytatást. Csak szólni akartam, hogy meglepi vár nálam

    http://arewe-friends-orweare-more.blogspot.ro/2013/08/szeretnem-megkoszonni-az-elso-dijam-reka.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Elvileg ma este lesz új rész. Nagyon köszönöm! :)

      Törlés