2013. július 1., hétfő

Köszönet nyilvánitás & Szégyenkezés

Sziasztok!

Mint láthatjátok, meg változott a blogom design-ja. Szürke-feketéből átmentem a kékbe. Szerintem igy sokkal jobb lett a kinézete.
A fejlécet nem én csináltam, de nagyon köszönöm *G-nek a munkát. Szerintem nagyon jól sikerült. Ha az a fehéres maradt volna, amit még én csináltam, akkor nem lenne ilyen szép. Köszönöm *G, hogy munkát fektettél a fejlécbe.

Most el tudnám ásni magam!!
Vasárnap kiirtam, hogy legkésőbb holnap, az az hétfőn lesz rész.
Lett volna, de sajnos nem volt ihletem. Elolvastam 2 blogot, és talán össze tudom kaparni azt az egy részt.

Kommentbe irjátok le, hogy milyen lett az új design!! A bakik miatt elfogadok negativ kritikákat, mint szoktam. De kérlek titeket, hogy komizzatok, mert ha igy megy, akkor abba fogom hagyni, mert nincs értelme.

És iratkozzatok is fel könyörgöm!

Puszi: Csak Egy Csajszi xoxo


Az emlitett fejléc:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése