2013. július 23., kedd

HAPPY BIRTHDAY ONE DIRECTION!!

Immáron 3 éve alapult egy fantasztikus banda. Egy banda, amely nem is tudta, hogy ilyen sikeres lesz. Egy banda, akik közönséges tiniként kezdték pályafutásukat. Harry, Liam, Zayn, Niall és Louis. 5 srác, akik 3.-ak lettek a Brit X-Faktor-ban.
Ám közel sem igy kezdődött minden. Ez az 5 elképesztő, akkor még kisfiú szólóban indult a nagyvonalú tehetségkutatóban. Ám, csak akkor folytathatták a versengést, ha összeálltak egy bandába. Megtették. Mentoruk, Simon Cowell végigvitte őket a nehéz időkön.
Aztán...2010. Június 23.-án, 8:22-kor 3.-ként kerültek ki a tehetségkutató műsorból. Nem hagyták abba a munkát, hanem lemezszerződést kötöttek, és nemsokára 2011-ben megjelent a What Makes You Beautiful, és a Gotta Be You. Ezt követte a One Thing, és a More Than This 2012-ben. 2012-ben még a Live While We Are Young, és a Littla Thing.  2013-ban megjelent a Kiss You, a One Way Or Another, és tegnap a Best Song Ever.
De ez nem minden. Megjelent két albumuk, az Upp All Night, és karácsonykor a Take Me Home. Nemsokára debütál a filmjük, és az új album.
El sem hiszem, hogy a lépcső aljáról eljutottak a világ tetejéree.

Én sem voltam mindig fan. Nem néztem az X-Faktort. Akkor szererttem bele ebbe az 5 majomba, mikor megláttam a What Makes You Beautifult. Azóta nagyon nagy fan vagyok. Minden álmom, hogy talákozzak velük. Imádom Őket.

Ma trendelés lesz twitteren :) aki tud, az trendeljen.

Remélem nem csak én szeretem igy ezt az öt bolondot.

Még egy fontos dolog. Aki igazi fan, az megcsinálja. 20:21-kor felkészültök, és 20:22-kor teli torokból orditjátok, hogy: ONE DIRECTION MINDÖRÖKKÉ!!!
Kérlek tegyétek meg!!

Csak Egy Boldog Csajszi xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése