2013. június 18., kedd

~1. fejezet 4.rész~


*Rosalie Nereg*

 
 
 
 
 Annyira megszerettem ezt a lányt a szokásaival együtt. Úgy éreztem, hogy találtam valakit. Zsófi olyan szinten megfogott, hogy nem birtam elszakadni tőle. Nem azért, mert a saját nememhaz vonzódok, hanem mert benne megtudnám találni a barátnőt. Annyira nyilt volt velem, hogy nekem is viszonoznom kellett. Elmondtam neki mindent, ami miatt itt vagyok. Mikor meghallotta a szomszédom nevét a szeme kikerekedett, és kissé ledöbbent. Mikor észhez tért, neki állt ugrálni, és aközben az hajtogatta, hogy ''Milyen szerencsés vagyok''.
-Azért annyira nem.-mosolyodtam el egy picit. Azon tűnődtem, hogy vajon a kivülállók mit láthatnak Harry-ben annyira vonzónak. Én szmély szerint nem voltam oda érte. Aki a lányokkal csak játszani tud, az nem normális. Kicsit sem volt nekem szimpatukus az az ember. Ha annyira sokan szeretik, az csak azért lehet, mert nem tudták, hogy ki Ő valójában. Csúnya nem volt, sőt!
Zőld szemei annyira igézőek voltak, hogy egy pillanat alatt el tudtam veszni bennük...Rosalie! Állj már le! Ő az az ember, aki Ben hasonmása!
Igen...Ben. Ő volt az, aki tönkretett még Jessie árulása előtt. Az volt életem legrosszabb időszaka. De nem szabadott erre gondolnom.
-Rosalie! Ma lemehetnénk a strandra nem?-kérdezte Zsófi.
-De! Ez egy nagyon jó ötlet-lelkesedtem.
-Csak az a baj, hogy én a város másik végén lakok.-kókadt le a kedve.
-Annyi baj legyen. Feljössz hozzám, és adok fürdőruhát. Itt lakok pár sarokra.
-Köszi. -mosolyodott el.
Lassan elindultunk hozzám. 10 percen belül megérkeztünk, és beléptünk a nagy vasajtón. Felcaplattunk a lakásomig, és mikor sikerült bejutni bevonultunk a szobámba. Kipakoltam a fürdőruháimat, hogy válasszon, majd betessékeltem a fürdőbe. Én egy türkizkék pánt nélküli darabot vettem fel, ami a mell részénél egy volnalban csillámmal volt diszitve. A fürdőruhára felkaptam egy türkiz szoknyát, és egy sarut vettem fel.
Pár perc múlva Zsófi is megjelent. Ő egy pánt nélküli rószaszin darabot vett fel, ami olyan volt mint az enyém.
Adtam neki egy Rózsaszin szoknyát, amit egyből fel is vett. Én is felkaptam magamra egy ugyan olyan darabot, csak türkiz szinübe. Zsófi belepattant a szandáljába, én belebújtattam a lában egy papucsba. Feltettem a napszemüvegem, fogtam egy törölközőt, és egyet adtam is Zsófinak. Magamhoz vettem a telefonomat meg egy kis pénzt és indultunk is.
A ház előtt leintettünk egy Taxi-t. Beszálltunk és elvitettük magunkat a tenger partra. Megérkezve a célhoz fizettem és  már rohantunk is. A homokba leteritettük a törölközőket, és lehaptuk a szoknyát meg a papucsot.
Eleinte kifeküdtünk napozni, de hamar meguntuk. Nem vagyok valami barnulós fajta, sőt! Egyenes utálom a barnát.
Mikor végleg meguntuk a dolgot, belerohantunk a tengerbe. Nem volt túlzottan jó ötlet felhevült testtel belegázolni a tengerbe, de túléltem. Fogtam magam, és mikor Zsófi nem figyelt felugrottam a hátára, minek hatására nagyot burultunk. Benyeltem vagy egy liter vizet, de csak röhögtem. Egy darabig még elhülyültünk, mikor megkordult a gyomrom.
-Éhes vagy?-nézett rám nevetve Zsófi.
-Nem...szerinted?-fröcsköltem az arcába egy kis vizet. nem inditott ellentámadást, hanem kivonulta partra, és letámadtunk egy lángosos bódét. Én sajtos tejfölöset ettem, Zsófi szint úgy.
Evés közben sem álltuk meg hülyéskedés nélkül. Sajttal dobáltuk egymást, és ez teljesen feldobta a hangulatot. mikor végeztünk elindultunk vissza a vizbe, mikor megláttam egy személyt négy másik társaságában, és stábbal körülvéve...
 
 
*Harry Styles*
 
 
 
Munka, munka munka... Az agyamat eldobom. Nem lehet már kikapcsolódni sem??- puffogtam magamban útközben. Teljesen kiakasztott Matt. Dolgozni akkor, mikor szabadidőnk lett volna?? Lassan leértünk a tenger partra. Igen, a tengerpartra. Matt tett Zayn fóbiájára, és a partom akart forgatni a This Is Us c. filmünkre. Szegény Zayn. Annyira sajnáltam. De engem is felrángttak a hullámvasútra.
Mikor megérkeztünk kipattantunk a kicsiból, és bevárva a stáb tagokat levonultunk a partra. Az volt a feladatunk, hogy bohóckodjunk egy kicsit. Hát, mi szokásunkhoz hiven tényleg bohóckodtunk. Louis a vizben kötött ki, meg Niall is. Mikor meg vissza akartak vágni elrohantam onnan. De ők meg futottak utánam.
Csak én lehettem olyan szerencsétlen, hogy elnyaltam. Ekkor a fiúk felkaptak, és becipeltek a vizbe. Mikor feljöttem, kajánul néztek rám.
-Tudod Hazz, ilyen, mikor visszanyal a fagyi.-bölcselkedett Louis.
Én csak megforgattam a szemem, és egy kis szünetet kértem. Fogtam magam és leültem a földre. nagyban néztem a tengert, mikor besétált a látókörömbe két lány. Az agyik annyira hasonlitott valakira, de nem ugrott be az illető.
Halkan kuncogni kezdtem, mikor nekiállták szétszedni egymást a vizben. Hirtelen felém kapta a fejét az a titokzatos lány és összeakadt a tekintetünk. Ekkor jöttem rá, hogy ki a lány.
Rosalie...
Azt hittem, hogy SOHA nem látom többet, erre itt rohangál az orrom előtt. Annyira felhúztam magam, hogy majdnem odamentem megtépni a csajt. A csajt, aki meg akarja szabni azt, hogy mit tegyek.
Lassan felálltam, és megindultam felé, hogy megmondjam neki a véleményemet.

2 megjegyzés: