2013. június 1., szombat

~1. fejezet 2. rész~

Sziasztok! Meghoztam a 2. részt. Köszönöm szépen a kommenteket az 1. résznél. Nagyon jól estek. Annyi változáson túl esett a blog, hogy a bal oldalon lehet szavazni, hogy mennyire jó a blog, a jobb oldalon pedig fel tudtok iratkozni! Nagyon remélem, hogy lesz legalább 1-2 feliratkozó. Csak Egy Csajszixx
Ui.: Szlovákiában, és az Egyesült Államokban is nézték az oldalt!! :)) Yuppiii





*Rosalie*


Teljesen kábán dőltem be este az ágyba. Valahonnan ismerős volt ez az alak. Mármint a szomszédom. Furi volt, hogy idejött köszönni, meg bemutatkozni. Nekem nem lett volna merszem beszélni vele.
Jött, majd ment. A köszönést szerintem már nem is hallotta.
Reggel valami észveszejtő zajra ébredtem. Kikászálódtam az ágyból, és odacsattogtam az ablakhoz. Kinéztem, de semmi. Kimentem a konyhába inni. Kissé megilyedtem, mikor a szomszédból valami nagyon nagy csörömpölés hallatszott át. Aztán még egy, és még egy...de nem csak ez, hanem kiabálás is. Egy lányhang volt. Egy kissé dühös, és sértett lányhang.
Kicsit megilyedtem. Na jó...nagyon. Mi van, ha a szomszédom, az a Harry vagy kicsoda egy pedofil alak, és csak azért jött át, mert meg akart győződni a gyengeségemről, és csak arra vár, hogy egyedül maradjak?-ezen kattogott az agyam.
Kezdett rámtörni egy szabályos pánik roham, és nem igazán akart csillapodni.
Odaosontam az ajtóhoz, résnyire kinyitottam, csak hogy halljak valamit, és csendben maradtam.
-De mi az, hogy csak egy éjszakára kellek?! Te szemét alak. Még a részegségre sem tudod fogni, hiszen alig volt benned pia.- Hallottam egy kissé hisztérikus lány hangot. 
-Sarlott! Ez nem az, aminek látszik. Ha nem tetszik, akkor hagyd el a lakásomat!-hallottam Harry dühös hangját.
-De... Ezt nem úszod meg Harold Edward Styles! Mindenki szerint te vagy a One Direction szépfiúja, aki okos, ügyes, ráadásul még szófogadó is. De majd ÉN bebizonyítom hogy ez nem igaz.
-Te engem nem fenyegethetsz!Itt nem te osztod a lapokat.
-Hanem?! Csak nem Őfelsége?! De most mondom, hogy ennyi volt. a Soha viszont nem látásra.
Csapódott az ajtó, és megjelent egy nagyon szép lány. Nem csoda, hogy a Drága szomszédom szemet vetett rá. Nem menekültem vissza a lakásomba, hanem kimentem onnan, és félve szólítottam meg a csajt.
-Szia! Figelj! Nem tudom mi volt ez az előbb, de ha elakarod mesélni, akkor gyere be nyugodtan...
-Oh...végre egy normális ember ebben a házban...Amúgy Sarlott Stone vagyok.- mutatkozott be.
-Rosalie Nereg...De gyere be, mert Harry közeledik!-sürgettem meg, mert a szomszédságban tényleg valaki közeledett az ajtóhoz, és nem akartam Sarlottot bajba sodorni.
Én nem az a fajta vagyok, aki ilyet tesz. Ilyet csak velem tettek. De... nem is hozom szóba. Nem volt értelme várnom arra, hogy Sarlott tétován várakozzon. Megragadtam a karját...pont időben. Mikor csukódott az ajtó, Harry Akkor nyitotta ki az övét...







*Harry*


Egész jól alakult az éjszakám, csak a reggel volt egy kicsit feszült. Nem Sarlottot kellett volna ágyba vinnem. Más lány örült volna neki, hogy velem lehet, Ő meg itt hisztizett. Nagyon idegesített. Mikor elküldtem, akkor nekiállt fenyegetőzni, majd elment. Volt egy olyan érzésem, hogy a közelbe van, és a hangját is hallottam.
Odadübörögtem az ajtóhoz, de mikor kinéztem nem volt ott senki. Ezen kicsit felhúztam magam, de nem volt időm idegeskedni, mert megszólalt a telefonom...mindig jókor kerestek.
-Igen?-vettem fel kicsit morcosan.-Nem...nem...Gyere át...nem is, én megyek a közös házba...jó...Szia!
Lecsaptam a telefont, majd mentem tusolni.
20 percig áztattam magamat, mire vettem a fáradságot kiállni a zuhany alól. Előkaptam egy boxert, és szokásomhoz híven fintorogva felráncigáltam magamra. Felküzdöttem még egy fekete  nacit, és egy fekete pólót, majd a zoknit, és a cipőt. 
Felkaptam a kocsikulcsot, és elhúztam a csíkot. Kicsit meglepődtem, mikor Sarlott hangja szűrődött ki a szomszéd lakásból. Kicsit megálltam hallgatózni, de nem igazán volt jó ötlet. 
Megjelent a fölöttem lakó nénike, és mikor észrevette, hogy hallgatózom  nekiállt rikácsolni:
-Fiatalember! Maga nem tudja mi az illem?? Tudtommal abban a lakásban egy hölgy lakik, maga meg itt hallgatja őt? Semmi köze hozzá. Menjen onnan, amíg szépen mondom!
Jobbnak láttam elhúzni a csíkot  mert a nyanya megindult felém a sétabotját lengetve. Lerobogtam a lépcsőn, majd ki az autómhoz.
Bepattantam, és már úton is voltam a Direction házhoz. Odaérve kipattantam az autóból, és az ajtót becsapva megindultam fel a villába vezető lépcsőn. 
Az ajtó be volt csukva, így kénytelen voltam perceken keresztül vagy a csengőt nyomni, vagy dörömbölni, mert a kulcsot is sikeresen bennhagyták a zárban. 
-Igen?-nyitotta ki az ajtót Zayn.
-Mit igen?! A kulcsot kivenni luxus??
-Nem , de mi történt?? Miért vagy ilyen paprikás hangulatban?? 
-Nem vagyok paprikás hangulatban.-morogtam, és Zaynt félrelökve bevonultam a házba...vagyis inkább villába. Zayn morgott még valamit, de nem érdekelt.
Beslattyogtam a konyhába, és kikaptam a hűtőből egy Cola-t. Felbontottam, és azt szürcsölve átvonultam a nappaliba, ahol Niall nem meglepő módon evett, Liam utána takarított  Louis a kitömött galambjával szórakozott, Zayn pedig durcásan ült a kanapén. Mikor beléptem elforditotta a fejét, és látványosan felmordult. 
-Mi van Zayn-nel??-kérdeztem Liam-től.
-Egész eddig nem volt semmi.-kaptam meg a választ.-Mit csináltál vele?
-Én?! Semmit.-tiltakoztam. Na jó, mégis...de az, hogy nekimentem kinek fáj??
-Akkor tőle kérdezd!
Odatipegtem Zayn-hez, és beleültem az ölébe, majd játszani kezdtem a hajával. Felmordult, és felállt, minek következtében a földön végeztem. A hátsómat dörzsölve felálltam, és leültem a helyére....

1 megjegyzés: